Inslingerdag/ Ledenvergadering 16 maart 2019

Inslingerdag/ Ledenvergadering 16 maart 2019 Met veel regen en een harde wind gingen we naar Lands End in Ketelhaven. Dit is een mooi restaurant met uitzicht op het Ketelmeer.
Bij binnenkomst was het al gezellig druk en er was een grote opkomst . Onder het genot van koffie of thee was er weer gelegenheid om even bij te praten.  Om een uur of elf opende de voorzitter de vergadering. Een verslag hiervan komt in het jaarboek. Tijdens het middaguur waren de windvlagen zo hevig dat een vrachtboot rechts om keert maakte en een kanoër met heel veel moeite terugkeerde naar de haven.
Na de lunch met tomaten- of uiensoep , heerlijke belegde broodjes, een kroket enz. was de beurt aan Ab.
Hij vertelde ons heel overzichtelijk en duidelijk wat we wel of niet moesten doen bij ongevallen op de boot. Het was een leerzame middag. Hierna sloot de voorzitter de vergadering en wenste  ons wel thuis.
In mei zien we elkaar weer op de reünie. Die is in Joure met een mooi programma en gezelligheid .  De organisatie rekent op een grote opkomst.

Reünie 2020 Friday
Reünie 2020
 Gaat niet door in verband met de richtlijnen betreffende Corona
ANNULERING REUNIE en JUBILEUMVIERING

Najaarsbijeenkomst 9 november 2019 in Ketelhaven.
Helaas was de opkomst wat minder door afzeggingen wegens ziekte en andere verplichtingen. Nadat we allemaal aan de koffie zaten, opende de voorzitter om
Aanvaardag reünie 2019
Donderdag 24 mei varen we van onze thuishaven via de Noorder oude weg naar de ligplaats van de Marrekrite Joustersluisje. Begin jaren 90 zijn deze

Gastenboek

Ruit LM 81 29/03/2020
Wie weet of er nog ergens een nieuwe ruit voor een LM 81 te vinden is.
Raamrubbers 24/03/2020
Weet iemand waar ik raamrubbers kan krijgen voor onze LM27 en welk type/soort het zijn? Bij de Boer (Nauticshop) weten ze niet welk type LM heeft gebruikt. Bvd
Wie kent deze boot? 13/03/2020
Wie kent de Lm 28 met de naam Tequila en vier jaar geleden Polaris? Paul Schutte